نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

هیچ جایگاهی بعد از دولت دهم شایستگی ندارد که احمدی‌نژاد را در خود جای دهد.

وقتی خبرگزاری های داخلی یک خبر را اینگونه تیتر می زنند:


masha

 

1-    مشایی: جایگاه احمدی‌نژاد بالاتر از ریاست‌جمهوری است مشرق نیوز

(مشایی تصریح کرد: هیچ جایگاهی بعد از دولت دهم شایستگی ندارد که احمدی‌نژاد را در خود جای دهد. شما هر جایگاهی که برای آن تعریف کنید، احمدی‌نژاد در آن جا نمی شود و در واقع جایگاهی نداریم که او در آن جای بگیرد. احمدی‌نژاد اکنون نیز در جایگاه ریاست‌جمهوری نیست، بالاتر از ریاست‌جمهوری است، البته من اثر جهانی آن را عرض می‌کنم. بیشتر از یک رییس‌جمهور است.)

 

2-   مشایی: جایگاه احمدی‌نژاد بالاتر است! قطره نیوز

(مشروح خبر : اسفندیار رحیم مشایی گفت اکنون احمدی‌نژاد در جایگاه ریاست‌جمهوری نیست بلکه بالاتر از ریاست‌جمهوری است و از طرف دیگر معتقد است غرب در ما ضعف‌هایی را احساس کرده به همین بابت ما را به چالش می‌کشد.)

 

3-  مشایی: جایگاه احمدی نژاد بالاتر از ریاست جمهوری است! تی نیوز

(امروز برای ایران شخص احمدی نژاد یک فرصت طلایی است. دکتر احمدی نژاد اکنون در سطح بین المللی یک شخصیت بی بدیل و بی نظیر است به ویژه در جهانی که از نبود عدالت و آزادی رنج می برند. امروز ایشان یک شخصیت آرمانی و شهیری است که جسارت او در برابر قدرت های زورگو زبانزد مردم جهان است.)

اکنون با تیترهای رسانه های داخلی توقع داریم که "ب ی ب ی س ی" چگونه بنویسد؟

ب ی ب ی س ی فارسی ؛

مشایی: جایگاه احمدی‌نژاد بالاتر از ریاست‌جمهوری است.

آقای مشایی سه شنبه ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا اظهار داشت که بعد از پایان دولت دهم "هیچ جایگاهی شایستگی ندارد که احمدی‌نژاد را در خود جای دهد".


  • مجتبی قره باغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات