نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

رهبرمعظم انقلاب:بارها گفته ایم که امروز اختلافات مذهبی بین مسلمانان،شمشیری در دست دشمن است.این را چندبار بگوییم؟چرا بعضی گوش نمیکتند؟/علنی کردن اختلافاتی که کینه ها را بیشتر میکند،کفران نعمت است/در جلسه ها نباید کینه ها و اختلافات را طرح کرد.
  • ۰ نظر
  • ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۳۴
  • مجتبی قره باغی
مداح اهل بیت ع امروز 25 فروردین ماه 1393 دار فانی را وداع گفت.

مدیریت سایت شخصی حاج محسن فیضی این خبر را تایید نمود.
ارتباط مستقیم با مدیر سایت:
09385313133






به گزارش«مدّاح نیوز»؛ این نوکر دلسوخته ی آستان مقدس حضرات معصومین(علیهم السلام) صبح امروز پس از اقامه ی نماز صبح، دچار حمله قلبی می شود که پس از تماس با مرکز اورژانس تهران و حتی اعزام واحد فوریتهای پزشکی، متأسفانه، تلاش ها بی نتیجه ماند و به سوی حضرت مقصود پر کشید.

وی که مدتها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد در آخرین جلسه هیأت ثابت خود در تاریخ 21 فروردین(سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی) در حسینیه انصار الزهرا(س)، به دوستان خود گفته بود که این هفته، هفته ی آخر من بود.

آخرین مراسمهای حاج محسن فیضی در فاطمیه امسال در حسینیه انصار الزهرا(س)، هیئت متوسلین به غریب مدینه شهدای گمنام، واقع در مسجد صاحب الزمان(عج) در خانی آباد نو برگزار شده بود.

به اطلاع می رساند مراسم وداع با پیکر این مدّاح با اخلاص آل ا...، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه انصار الزهرا(س)، به آدرس: خ انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خیابان سعدی، روبروی بیمارستان امیر اعلم، خیابان برادران قائدی، پلاک ۲۹۲، برگزار می گردد.

مراسم تشییع پیکر، روز چهارشنبه 27/1/93 ساعت ۹:۳۰ صبح، از مقابل حسینیه انصار الزهرا(س)، برگزار می گردد.
  • ۰ نظر
  • ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۹
  • مجتبی قره باغی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات