نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

دانلود کتاب Epub و PDF فارسی

دانلود کتاب Epub و PDF فارسی

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

دوستان در این بخش به مرور بیش از 1000 جلد کتاب در قالب Epub و PDF بارگذاری می کنم.

اگر دنبال کتاب خاصی هستید که نایاب یا کمیابه اسم کتاب را برای من در قسمت نظرات بنویسید که در صورت یافتن در همین سایت مننشر و یا به ایمیل شما ارسال کنم.

تا جاییکه مطلع هستم حق نشر الکترونیکیش یا کپی‌رایت این کتابها برای شخص حقیقی یا حقوقی نبوده و اگر کسی با استناد به مدارک حقوقی مدعی شود که حق نشر یک یا چند کتاب متعلق به ایشان است؛ قطعا پس از بررسی و به درخواست وی کتاب یا کتاب‌ها از روی ساید حذف خواهند شد.
بنده این کتاب‌ها را به سختی و با مرارت زیادی از فضای مجازی جمع‌آوری و ساماندهی کرده و مجددا در حافظه جانبی مجازی خود ذخیره و در این پست‌های متعدد منتشر خواهم کرد.

نام و لینک کتابها در ادامه

👇👇👇👇

لینک پست‌ها به مرور ذیل همین پست به طور مداوم بروزرسانی می‌گردند.

توجه: برای حمایت از تعداد محدودی از کودکان در زمینه‌ی تحصیلی، فرهنگی و پیشرفت علمی یک شماره حساب برای دانلود ثبت می‌شود. در صورت تمایل برای هر فایل دانلودی مبلغی (حداقل 5هزار تومان - بیشتر یا کمتر) را به حساب اینجانب به نام مجتبی قره‌باغی به شماره کارت زیر واریز نمایید. حمایت شما در این امر خیر اختیاری می‌باشد.

برخی کتابها نیز بدون لینک دانلود ثبت می‌شوند که برای خرید آنها باید در قسمت نظرات پست مربوطه درخواست خرید ثبت نموده و متعاقبا مبلغ آن اعلام میگردد. این مبالغ نیز جهت حمایت تحصلی مذکور مصرف میگردند.

6037-9971-5627-7221

بانک ملی - مجتبی قره‌باغی

1- دانلود مجموعه نوشته های هدایت - 

2- انتخاب سوپی - انفجار بزرگ - بانو در آینه - بیست هزار فرسنگ زیر دریا - تپه هایی چون فیل های سفید

3- آرزوهای بزرگ چارلز دیکنز - ۲۴ ساعت در خواب‌وبیداری صمد بهرنگی - آشنایی با جان لاک - آغا سلطان کرمانشاهی مهشید امیر شاهی - آمینتا جووابی کومیسو

4- نبرد من - تاریخچه و پیشینه حروف الفبای ایرانی - مکتب فرانکفورت - من و مولانا - موشها و آدمها - نقد ادبی جلد یک - نقد ادبی جلد دو - یک روز قشنگ بارانی - یک عاشقانه آرام
5- 18 کتاب برای دانلود: من عادل هستم - منشا انواع - میراث - میلاروپا - ناگه غروب کدامین ستاره - نرخ ها روز به روز بالاتر می رود - نمیگذارم کسی اعصابم را بهم بریزد - نوازنده نابینا - نه داستان - وسوسه -  هجده اثر - هوس - یاد او - یک دو سه بینهایت - یک زندگی یک ترانه یک رقص - یک مرد - یک مشت تمشک - یکی از ما دروغ می گوید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات