نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

۲۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

همیشه پای یک پدرزن در میان است

بی‌منطق‌ترین اتفاق سینمایی ایران از تاریخ ورود کینه توگراف

جریان انحرافی علیرغم اینکه موفع ژست گرفتن ها حاضر بود به هر رنگی دربیاید تا از فیلترهای زمانه عبور کند، در عملکردها به هیچ وجه حاضر به نرمش و گردش‌های تاکتیکی نمی‌شد و همین مسئله در اکثر مواقع باعث لو رفتن انگیزه‌های اصلی این جریان می‌شد.
download همیشه پای یک پدرزن در میان است

پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت ، میلاد جلیل‌زاده - بی منطق ترین اتفاق سینمایی از تاریخ ورود دوربین کینه توگراف به ایران تا به حال، ساخت پروژه‌ای به اسم لاله است.وقتی شنیده شده که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قرار است سرمایه گذاری روی یک فیلمی دو و نیم میلیاردی را به عهده بگیرد تمام سینمای ایران در بهت فرو رفت.

چنین هزینه‌ای معادل بودجه دو سال آن مرکز بود که می‌بایست در جهت توسعه زیرساخت های

  • مجتبی قره باغی

ما با شما دعوا نداریم، آقای داودنژاد!

 میلاد جلیل زاده

«کلاس هنرپیشگی»  فیلم عجیبی است و اگر آن را به کارگردانش ربط بدهیم عجیب‌تر هم می‌شود.
این کار به شدت تجربی است یعنی مثل چیزهایی که معمولا جوان‌ترهای آوانگارد و کنجکاو می‌سازند.
اما نگاهی که یکی دو پلکِ فنی هم روی پرده سینما بزند خواهد گفت خیلی چیزهای فیلم جوشیده از کلی پختگی و بلدی است که از سال‌ها و سال‌ها فیلم ساختن «داوودنژاد» برمی‌آید.
رعایت معقول میزانسن‌های فیلم در حالی که دوربین اینقدر گیج و فضول است و در دکوری 360 درجه برای خودش می‌رقصد کلی تجربه می‌خواهد.
  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/خرازی:اینک همه می دانند چه کسانی رئیس جمهورعزیزمان را در آمپاس قرار دادند تااقدامی غیرقابل مابه ازاء به ایشان تحمیل شود/وجود حلقه مشاورین که گهگاه به ایشان خلاف بگویند،نتیجه اش کاهش نقش قدرت وکارایی دولت و شخص رئیس جمهور می شود.
  • مجتبی قره باغی
زیر نور مهتاب, در میان کوچه سبز خیال, شادیت حس قشنگیست, که من میطلبم
.سجودی.
  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/اسپانیا از این پس زنانی که با لباس های بسیار کوتاه در شهر ظاهر می شوند را تا 200 یورو جریمه می کند/دویچه وله
  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/در پی وقوع زلزله ای سه ریشتری در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی اعلام کرد،این زلزله مقدمه ای بر وقوع زمین لرزه ای بزرگ در این منطقه است.
  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/رییس مجلس درنطق پیش ازدستور:اقدام زشت رژیم صهیونیستی در تخریب بنای مسجدالاقصی و ساخت یک کنیسه در درون این مکان مقدس را محکوم می کنیم/از وزارت خارجه می خواهیم نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد.
  • مجتبی قره باغی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات