نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

۴۹ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

باشگاه خبرنگاران/سخنگوی دستگاه قضا:سایت مثقال اخبار را در مورد قیمت طلا و ارز مطرح می کرد و در آن زمان از سوی سازمان های ذیربط یکی از عوامل افزایش قیمت ها، همین سایت مشخص شد.
  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/یک کارمند سـفارت ایران در یمن توسـط مـردان مسلح ربـوده شد/رویترز
  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/انفجار 12 خودروی بمب گذاری شده در بغداد/65 نفر کشته و 190 نفر زخمی شدند.
  • مجتبی قره باغی

عذرخواهی مدیر مجله بخارا پس از توهین به زنان چادری




به گرازش فارس؛

مدیرمسئول مجله بخارا که با انتشار شعری هتاکانه به زنان چادری توهین‌ کرده بود، پس از اعتراض چند تن از فعالان فرهنگی و پادرمیانی وزارت ارشاد مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت انقلاب نیوز نوشت: مجله بخارا به مدیریت علی دهباشی، در آخرین شماره‌ خود و در قالب انتشار شعری از منصور اوجی به زنان چادری توهین کرد.

در این شعر، زنان چادری به استهزاء به کلاغ تشبیه شده‌اند. با توجه به تماسهایی که با معاونت مطبوعات وزارت ارشاد گرفته و از آنها برخورد فوری و قاطع با مدیر مسئول این نشریه (علی دهباشی) به صورت جدی مطالبه شد، وی طی نامه ای از بانوان محترم معتقد و باورمند به ارزشهای اسلامی عذرخواهی کرده است.

متن نامه:

«به نام خدا

نظر به این که طی چند روز اخیر مطالب و انتقاداتی به صورت های مختلف در برخی از سایت ها پیرامون شعری که چهار ماه قبل در مجله بخارا منتشر شده انعکاس یافته است، ضروری است بدین وسیله اینجانب به عنوان گرداننده مجله بخارا به صراحت بیان کنم که همواره از سالهای نوجوانی تا کنون نسبت به احترام و رعایت شعایر و ارزشهای اسلامی و اخلاقی پایبند بوده و سعی وافر داشته ام در مقالات بخارا این امر را رعایت کنم. لازم به توضیح نیست که بنده در دامن زنی محجبه و معتقد تربیت شده ام و بسیاری از اعضای خانواده ام از بانوان محجبه هستند. لذا عمیقاً از آنچه که به سهو و غفلت پیش آمده متأسفم. و از بانوان محترم معتقد و باورمند به ارزشهای اسلامی که از خوانندگان مجله بخارا هم هستند پوزش می خواهم. امید است دوستداران و معتقدان ارزش های اسلامی همواره ما را با تذکرات به موقع و مشفقانه یاری دهند و خداوند متعال در این ماه شریف و مبارک فرصت جبران عنایت فرماید.

علی دهباشی ـ پنج شنبه 27 تیرماه 1392»

  • مجتبی قره باغی
باشگاه خبرنگاران/واشنگتن پست:کنگره آمریکا بر خلاف رویه سابق،ارسال مصـوبه سـالانه خود در زمینه تحریـم های ایـران به کاخ سفـید را به تاخیر انداخت.
  • مجتبی قره باغی
باهنر:همه ما در سال 76 می دانستیم که آراء خاتمی آراء حزبی نیست/در آن سال رادیکال های اصلاح طلب بر سر کار آمدند که بدترین حرف ها را بر علیه آقای هاشمی زدند/دولت اصلاحات تبلور دولت سازندگی نیست.
باشگاه خبرنگاران
  • مجتبی قره باغی

بستگان دیپلماتهای ربوده شده ایرانی با مقامات لبنانی دیدار کردند

1373/04/029    هفته نامه کیهان هوایی



اما هنوز با گذشت حدودا 30 از گروگان گیری دیپلمات های ایرانی، هنوز گروگانها آزاد نشده اند و جامعه جهانی مانند قبل، کور و کر مانده است.



  • مجتبی قره باغی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات