نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

متحاسبنیش - شیرین عبدالوهاب

متحاسبنیش - شیرین عبدالوهاب

شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

تو اینستاگرام داشتم ول میچرخیدم که ناگهان این موزیک رو شنیدم. شیرین عبدالوهاب که اصالتا مصری هست این آهنگ رو خونده. البته خود موزیکش و کنسرت‌های مختلفی که توش این ترک رو اجرا کرده از این حس و حال بهره‌ای نبرده و این کنسرت بخصوص سرشار از احساسه که از سوی مخاطب و رهبر ارکستر گرفته و غلبه‌ی زیادی روی مخاطب داره.

من و همسرم به شدت با این موزیک ارتباط گرفتیم فارغ ازینکه معنی و ترجمه‌اش چیه! اما بعد از چند ده بار گوش دادن که چه عرض کنم نیوشیدن‌اش، ترجمه‌اش رو خوندیم و شگفت زده شدیم؛ که در خصوص یک تغزل میان عاشق و معشوقی دلباخته است که یکی به آن دیگری خیانت کرده. اما با این حال باز هم حس درونی متن موسیقی که بنظرم متشکل از فرم و محتوای اونه و هیچکدوم به تنهایی نمیتونه تاثیر گذار باشه، روان دگرگون کننده است.

 
bayan tools شیرین عبدالوهابمتحاسبنیش

دانلود موزیک

نظرات (۴)

چقدر به پای این اجرا گریه کردم

پاسخ:
.

سلام و عرض ادب خدمت اقا مجتبی عزیز ممنون بابت نشر این پستتون. تو اینستاگرام دیدم استوری کردید خوشحال شدم. هر کاری میکردم نمیتونستم دقیقا همین اجرارو پیدا کنم.

یه چیز دیگه

این عکس که تو سایتتونه خودتونید دیگه درسته؟ یه پست دیگه گذاشته بودید که هوش مصنوعی زده. هم بی زحمت هوش مصنوعیش رو بهم معرفی کنید هم اینکه:

شنیدید به بعضیا میگن پیر نشو لعنتی؟

من دلم میخواد شما پیر بشی و همین شکلی که تو این عکس هستید بشید. اقا شما پیر لعنتی ی ی ی ی ی ی 

😉😉😍😍😍💐💐

پاسخ:
سلام امیرعلی عزیز
من در اینستاگرامم البته فقط آشناها فالوم دارم
حدس میزنم احتمالا منظورت در کامنت پست همین خواننده در اینستا بود که یه عده میگفتن از کجا پیدا کنیم و من راهنمایی کردم که از سایت من بردارن.
بگذریم. بابت محببت نسبت به عکسم هم ازت سپاسگذارم. چشم سعی می کنم زودتر پیر بشم و البته خودم رو به اون شمایل نزدیک کنم .
فکر میکنم در گوگل سرچ کنید ژست عکاسی هوش مصنوعی براتون بیاره احتمالا. من هم خودم در اینستاگرام پستش رو دیده بودم.

سلام و عرض ادب

اقا مجتبا فوق العاده بود این موزیک. چنان شور و احساسی در درون خواننده و مردم بپاست که هر زمانی در این پهنه مکان و زمان هم پیش رفته باشیم باز هم حس و حال این کنسرت در موقع گوش دادن خودش رو بهمون میرسونه و چقدر زیبا گفتید نیوشیدن!

پاسخ:
سلام
قابلتونو نداشت

دمتون گرم

چقدر دنبال همین اجرا میگشتم

شاکاره اجراهاشه

پاسخ:
🙏🏼

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات