نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

ویدئو کلیپ "تنفر" - " HATE "

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۰۳ ق.ظ

  ویدئو کلیپ:        "تنفر"

video clip: " HATE "


مرگ بر اسرائیل



بعد از سخنان مهم رهبری در نماز جمعه بهمن 90 نسبت به مبارزه علنی با رژیم غاصب و نداشتن ابائی از حمایت مبارزان در سطح بین الملل، این رژیم خونخار با خدعه ای جدید به تغییر افکار عمومی ایران مشغول شد و با ساخت فیلمهای مختلفِ به ظاهر مردمی و سخنرانی های مختلف سردمداران خود شروع به ایجاد توهم دوستی بین مردم غاصب و خونخار خود با مردم مهربان و همنوع دوست ایرانی نمود.

این خونخاران و قاتلان کودکان، خود را در مقایسه ای با مردم سایر کشورهای جهان در سیاست ایران، مجهز به شعاری جالب کردند.

دولتها با دولتها مشکل دارند و نه مردم با یکدیگر ، چرا ما باید به خاطر دشمنیهای سردمدارانمان با یکدیگر دشمن شویم.(به فرموده امام مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است)

در ظاهر این جمله شاید تحسین برانگیز نیز باشد اما این شعار در جای دیگری و در مورد کشوری دیگر شاید به کار آید اما مردم فهیم و آگاه ایران به خوبی تفاوت قاتلان کودکان و غاصبان سرزمین همنوعان خود را با سایرین تشخیص می دهند و فریب این خدعه را نخواهند خورد.

اما به لحاظ مهره چینیهای دوباره دشمن و ایجاد کمپینهای محبت، هم نسبت به ایران و هم رژیم غاصب و ساخت پرسوناژهای بدلی و مجازی در این کمپینها عده ای از دوستان بر آن شدند تا از افکار و خدعه های دشمن بر علیهش استفاده کنند.

در ویدئو کلیپ ارائه  شده (تنفر) ، شعار "اسرائیلیها ما از شما متنفریم"-که در تقابل با شعارهای "ایرانیها ما بر سر شما بمب نخواهیم ریخت و شما را نخواهیم کشت ، ما شما را دوست داریم"، "اسرائیلیها ما شما را دوست داریم"- را می بینم که نشان دهنده بیداری مردم ایران است.

اینها آنقدر با جرات دم از دوست داشتن ما می زنند که تو گویی ملت ما از جنگ با آنها می ترسد، آنها خود را در این شعار بالاتر از ما دیده و به ما رحم کرده اند و به خاطر دوری از جنگ و خونریزی علاقه خود به ما را مطرح می کنند، تو گویی رئیس جمهور آنها قصد حذف ایران را از روی کره ی زمین دارد و نه رئیس جمهور ما.

ما اهل جنگ و خونریزی نیستیم اما مسئله فلسطین و اعاده حق مسلمانان مطلبی خاص می باشد که گذشتن از آن مکروه و چه بسا حرام نیز هست.

در آخر شایان ذکر است این گروه در صدد است که فعالیتهای خود را در زمینه مبارزه با این رژیم گسترده تر نماید و از هر گونه ایده نیز در این زمینه استفاده می نماید.

لطفا ایده های خود را برای ما به آدرس زیر ایمیل کنید.

iexcoo@gmail.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات