نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

دفتر ریاست جمهوری، آگاهی احمدی نژادرا از 'تقلب انتخاباتی'  تکذیب کرد +تیتر منفی

دفتر ریاست جمهوری ایران آگاهی رئیس جمهوری از بروز تقلب در انتخابات دوره قبلی ریاست جمهوری را تکذیب کرده است.

مرکز روابط عمومی دفتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری، با انتشار اطلاعیه‌ای، این گزارش را تکذیب کرده است که یک نوار صوتی در اختیار آقای احمدی نژاد قرار دارد که نشان می‌دهد در مورد تعداد آرای او در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تقلب صورت گرفته است.

اطلاعیه مرکز روابط عمومی رئیس جمهوری امروز سه شنبه ١٠ اردیبهشت (٣٠ آوریل) به صورت "خبر فوری" و تحت عنوان "هدف اصلی از انتشار برخی مطالب دروغین از بین بردن زمینه‌های خلق حماسه است" در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شده است.

در تکذیبیه روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری آمده است که "در پی انتشار خبر غیرواقعی با موضوع 'نوار ٨ میلیونی...' توسط یکی از سایت‌های خبری که گرایش خاص سیاسی آن بر همگان آشکار است، صراحتا تاکید می‌شود که اصل موضوع مطرح شده در آن و آنچه که به رئیس جمهوری نسبت داده شده به طور کامل بی‌اساس و کذب محض است."

این اطلاعیه می‌افزاید که "اگرچه این مطلب پس از مدت کوتاهی از انتشار، بلافاصله از خروجی سایت یادشده حذف شد، اما هدف از انتشار آن زیر سئوال بردن سلامت انتخابات ٨٨ و مخدوش نشان دادن انتخابات آتی ریاست جمهوری با هدف ایجاد نگرانی در مردم نسبت به حفظ رای‌های آنها و در نتیجه، کاهش مشارکت و از بین بردن زمینه‌های خلق حماسه است."

مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری از دستگاه‌های مسئول خواسته است تا به موضوع انتشار این خبر رسیدگی کنند و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند.

"به نقل از رسانه های بیگانه"


نکته ای قابل تامل درباره این خبر:
زمانی که خواننده، با این گونه تیترها مواجه میشود، برای کسب اطلاعات بیشتر به کندو کاو خبرها و تیترها در رسانه های مختلف می پردازد. اما نکته ی جالب اینجاست که در پس این کند و کاوها، به احتمال بسیار زیاد، تیتر خبر بر ضمیر ناخودآگاه او تاثیر می گذارد و او دچار شک و تردید درباره خبرهای صحیح و مستندی می شود که قبلا از آنها تغذیه شده.

  • مجتبی قره باغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات