همیشه پای یک پدرزن در میان است
بیمنطقترین اتفاق سینمایی ایران از تاریخ ورود کینه توگراف
جریان انحرافی علیرغم اینکه موفع ژست گرفتن ها حاضر بود به هر رنگی دربیاید تا از فیلترهای زمانه عبور کند، در عملکردها به هیچ وجه حاضر به نرمش و گردشهای تاکتیکی نمیشد و همین مسئله در اکثر مواقع باعث لو رفتن انگیزههای اصلی این جریان میشد.
پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت ، میلاد جلیلزاده - بی منطق ترین اتفاق سینمایی از تاریخ ورود دوربین کینه توگراف به ایران تا به حال، ساخت پروژهای به اسم لاله است.وقتی شنیده شده که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قرار است سرمایه گذاری روی یک فیلمی دو و نیم میلیاردی را به عهده بگیرد تمام سینمای ایران در بهت فرو رفت.
چنین هزینهای معادل بودجه دو سال آن مرکز بود که میبایست در جهت توسعه زیرساخت های
- ۰ نظر
- ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۹